Kalendarz

październik 2019
P W Ś C Pt S N
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Ankieta

Gdzie chciałbyś pojechać na wakacje?

W góry - 66.7%
Nad morze - 33.3%
Nad jezioro - 0%
Do rodziny - 0%

Total votes: 3
The voting for this poll has ended on: 30 Kwi 2013 - 00:00

RAPORT Z EWALUACJI ZEWNETRZNEJ

W dniach 20.03.2014-10.04.2014 Przedszkole Niepubliczne W Kasztanowym Parku zostało poddane kontroli przez wizytatorów z Kuratorium Oświaty w Poznaniu.
Otrzymaliśmy bardzo wysoką ocenę POZIOM B- OZNACZAJACY WYSOKI STOPIEŃ WYPEŁNIANIA WYMAGAŃ PRZEZ PRZEDSZKOLE.

 

Nadzór pedagogiczny
System Ewaluacji Oswiaty

 

de0f98bd6a

 

RAPORT Z EWALUACJI

PROBLEMOWEJ


Przedszkole Niepubliczne "W Kasztanowym Parku"
Poznan


Kuratorium Oswiaty w Poznaniu

 

Wstep


Prezentowany raport jest rezultatem ewaluacji zewnetrznej przeprowadzonej w przedszkolu przez wizytatorów do spraw ewaluacji. Raport z ewaluacji problemowej dotyczy jednego lub kilku z przedstawionych poniżej wymagań panstwa. Ewaluacja zewnetrzna polega na zbieraniu i analizowaniu informacji na temat funkcjonowania przedszkola w obszarach wyznaczonych przez wymagania panstwa:


1. Przedszkole realizuje koncepcje pracy ukierunkowana na rozwój dzieci.
2. Procesy wspomagania rozwoju i edukacji dzieci sa zorganizowane w sposób sprzyjajacy uczeniu się
3. Dzieci nabywaja wiadomosci i umiejetnosci okreslone w podstawie programowej.
4. Dzieci są aktywne.
5. Respektowane są normy społeczne.
6. Przedszkole wspomaga rozwój dzieci, z uwzglednieniem ich indywidualnej sytuacji
7. Nauczyciele współpracuja w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych.
8. Promowana jest wartosc wychowania przedszkolnego.
9. Rodzice są partnerami przedszkola.
10. Wykorzystywane są zasoby przedszkola i srodowiska lokalnego na rzecz wzajemnego rozwoju.
11. Przedszkole w planowaniu pracy uwzglednia wnioski z analizy badań zewnetrznych i wewnetrznych.
12. Zarzadzanie przedszkolem służy jego rozwojowi.

Ewaluacja ma także na celu ustalenie poziomu spełniania przez przedszkole wymagań zawartych
w rozporzadzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7.10.2009r. wraz ze zmianami z dnia 10.05.2013r.
Przedszkole może spełniac te wymagania na pieciu poziomach:


• Poziom E - oznaczajacy niski stopień wypełniania wymagania przez przedszkole.
 Poziom D - oznaczajacy podstawowy stopień wypełniania wymagania przez przedszkole.
 Poziom C - oznaczajacy sredni stopień wypełniania wymagania przez przedszkole.
 Poziom B - oznaczajacy wysoki stopień wypełniania wymagania przez przedszkole.
 Poziom A - oznaczajacy bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez przedszkole.

Czytaj więcej: RAPORT Z EWALUACJI ZEWNETRZNEJ