Kalendarz

kwiecień 2024
P W Ś C Pt S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Ankieta

Gdzie chciałbyś pojechać na wakacje?

W góry - 66.7%
Nad morze - 33.3%
Nad jezioro - 0%
Do rodziny - 0%

Total votes: 3
The voting for this poll has ended on: 30 Kwi 2013 - 00:00

Popularne

Popularne

Najnowsze

Najnowsze

Chmura Tagów

godlo

331302

Odwiedziło nas:

Zobacz kalendarz wydarzeń na aktualny miesiąc

Kształcenie na odległość - gr. Jeżyki - 5.05

 Kształcenie na odległość 
Grupa Jeżyki

Dzień dobry,

poniżej przedstawiam propozycje zabaw i zajęć do pracy z dziećmi.
Temat kompleksowy: W krainie muzyki

1. Obejrzyj filmiki prezentujące instrumenty muzyczne , ich wygląd, brzmienie i postaraj się zapamiętać ich nazwy.

https://www.youtube.com/watch?v=f43qSH2Nq9w

2. ,,Instrumenty wokół nas" - zabawa muzyczna - wydobywanie muzyki z przedmiotów codziennego użytku . Zadaniem dzieci jest poszukanie i wybranie jakiegoś przedmiotu, który wydaje interesujący dźwięk np. pokrywka, łyżki, szeleszczące folie itd.

3. ,,Jestem muzykantem" - zabawa przy piosence

Jestem muzykantem, konszabelantem. (dzieci wskazują siebie)

My – muzykanci, konszabelanci. (rozkładają ręce, wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (wskazują siebie, a potem innych)
A na czym? A na flecie, fiju fiju... A na flecie, fiju fiju... A na flecie, fiju fiju... A na flecie bęc. (naśladują granie na flecie)
Jestem muzykantem, konszabelantem. (dzieci wskazują siebie)

My – muzykanci, konszabelanci. (rozkładają ręce, wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (wskazują siebie, a potem innych)
A na czym? A na bębnie bumtarara, bumtarara... A na bębnie bumtarara, bumtarara... A na bębnie bumtarara, bumtarara... A na bębnie bęc. (naśladują grę na bębnie)
Jestem muzykantem, konszabelantem. (dzieci wskazują siebie)

My – muzykanci, konszabelanci. (rozkładają ręce, wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (wskazują siebie, a potem innych)
A na czym? A na trąbce trutututu, trutututu... A na trąbce trutututu, trutututu... A na trąbce trutututu, trutututu...
A na trąbce bęc. (naśladują grę na trąbce)
Jestem muzykantem, konszabelantem. (dzieci wskazują siebie)

My – muzykanci, konszabelanci. (rozkładają ręce, wskazując innych)
Ja umiem grać, my umiemy grać: (wskazują siebie, a potem innych)
A na czym? A na skrzypcach... (I tak dalej wg pomysłu dzieci).

4. Podział instrumentów muzycznych

obrazek5.05Kliknij na obrazek aby powiększyć

Zadania dla Jeżyków / ćw. 1 str. 23

Zadanie_1jezyki.pdf

5. Zadanie dla chętnych dzieci ,,Mój instrument" - narysuj lub namaluj wymyślony przez siebie instrument ... możecie spróbować go wykonać.